Garantie
River 7 staat voor kwaliteit en stelt alles in het werk om haar producten in topconditie aan je te leveren. Het kan voorkomen dat een bestelling beschadigd tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak wenst te maken op onze garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht, na constatering van de beschadiging, dit binnen twee maanden te melden aan River 7. Valt het gebrek binnen de garantie, dan repareert of vervangt River 7 dit kosteloos.
Klachten
Iets niet naar wens? Geef dit bij ons aan per mail met als onderwerp: “klacht” via: klantenservice@river7.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om een geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het vrij deze te deponeren via het platform van de Europese Unie.